圖∕simp-sheep

 

 

離得越遠 靠得越近 [6]

 

 

 

 

 

 

I'll Be A Virgin, I'll Be A Mountain

 

 

My thoughts are flowing

我的思緒飄盪

My love is growing

我的愛情滋長

My dreams have ended

我的夢已結束

And my soul is stranded

而我的靈魂被困住了

Now that it's over Now that it's over

一切都將結束 一切都將結束

 

I'll leave my island

我將會離開我的小島

I'll swim to you

我將游向妳

I'll leave my prison

我將會離去我的禁囚

To swim to you

只為了游向妳

I'll be a virgin

我將成為處子

When I reach you

當我碰觸到妳

I'll be a mountain

我將成為一座山

When I touch you

當我碰觸到妳

 

 

 

 


 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    simp-sheep 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()